Debata

Oczekiwania klientów 5.0 – czy jakość produktów nadal jest ważna?

Biznes 5.0

Zakres tematyczny:

Czy inwestycja w technologię i nowoczesne rozwiązania daje nową jakość produktom i usługom? Jak dostosować proces zamówień publicznych w polskich spółkach przemysłowych do nowych technologii? W naszym panelu konferencyjnym zgłębimy te kluczowe pytania, eksplorując, jak innowacje technologiczne mogą nie tylko przekształcić istniejące produkty i usługi, ale również wprowadzić nowe standardy jakości i efektywności. Zbadamy, w jaki sposób zaawansowane technologie, takie jak sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy (IoT) i rozwiązania oparte na danych, rewolucjonizują podejście firm do tworzenia wartości dla klientów. Jednocześnie, skupimy się na adaptacji procesów zamówień publicznych do tych innowacji, analizując wyzwania, możliwości i strategie niezbędne do integracji nowych technologii w polskich przedsiębiorstwach przemysłowych, co jest kluczowe dla zwiększenia ich konkurencyjności i innowacyjności na rynku globalnym.”

Prelegenci

Michał Kubista

Konsultant w zakresie systemów zarządzania jakością [ISO 9001, ISO 3834, dyrektywa ATEX] ryzykiem [ISO31000], bezpieczeństwem informacji [ISO 27001, ISO 27017, ISO 27018, TISAX], przetwarzaniem danych osobowych [GDPR], środowiskowego [ISO 14001], bezpieczeństwem i higieną pracy [ISO 45001].

Trener biznesu. Manager ds. projektów. Audytor wiodący w jednostkach certyfikujących.

Budował programy szkoleniowe dla auditorów systemów zarządzania.

Autor publikacji i podręczników związanych z zagadnieniami zarządzania bezpieczeństwem informacji, jakością i ryzykiem. Redaktor, autor i współautor opracowań w zakresie systemów zarządzania.

Dariusz Ziembiński

Właściciel Kancelaria Dariusz Ziembiński & Partnerzy

Radca prawny, specjalista w zakresie: prawa zamówień publicznych, procedury administracyjnej, ochrony uczciwej konkurencji, partnerstwa publiczno-prywatnego, prawa procesowego, prawa ochrony danych osobowych, przeciwdziałania praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu, ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa, konstytucji dla biznesu, prawa kontraktowego i prawa procesowego oraz prawa karnego gospodarczego.

Doświadczenie zawodowe zdobywał od 2000 roku, a w 2005 roku założył własną firmę doradczą: Konsultanci Zamówień Publicznych (KZP), która świadczyła kompleksowe usługi w obszarze zamówień publicznych. Reprezentuje Klientów przed sądami powszechnymi, Krajową Izbą Odwoławczą oraz komisjami orzekających ws. o naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Prowadzi szkolenia i seminaria. Aktywny lobbysta racjonalizatorskich zmian w ustawie Prawo zamówień publicznych. Współpracuje z organizacjami pozarządowymi, zrzeszającymi poszczególne sektory biznesu, chcącymi współkształtować regulacje prawne, dotyczące procedur wydatkowania środków publicznych. Jako obserwator uczestnik Rady Dialogu Społecznego i gość na posiedzeniach Rady Ekspertów Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa. Sędzia Sądu Pojednawczego przy OIGD. Autor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych.

Prof. PŚ, dr hab. Małgorzata Dobrowolska 

psycholog biznesu, profesor Politechniki Śląskiej, prezes spółki spin off Politechniki Śląskiej Pro-Lab oraz Centrum Edukacji i Pomocy Psychologicznej Pro-Inwest. 

Doradza organizacjom i ich liderom w procesie wprowadzania innowacji i adaptacji do zmieniającego się świata, zwracając szczególną uwagę na ludzki aspekt zmian technologicznych. Posiada doktorat i habilitację w obszarze postępu technologicznego i społecznego, a także tytuł MBA. Jej główne zainteresowania naukowe i wdrożeniowe związane są z czynnikiem ludzkim w transformacjach przyszłości – transformacji cyfrowej i energetycznej.

Jest psychoterapeutką, trenerem treningu i warsztatu psychologicznego, supervisorem trenerów oraz autorką 19 książek (monografii i pod redakcją) i ponad 150 artykułów. Ma na swoim koncie ponad 50 tysięcy godzin spędzonych w roli trenera i mówcy.

Jest dyrektorem Szkoły Biznesu Politechniki Śląskiej oraz kierownikiem Studiów w MBA Politechniki Śląskiej. Jest także twórczynią i koordynatorką inicjatywy TalentHUB, którą prowadzi wspólnie z Katowicką Specjalną Strefą Ekonomiczną.

Michał Motyka

Head of Safety, Dräger Polska Sp. z o.o.

Absolwent Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki. Zawodowo związany od roku 2010 z uczelnią jako wykładowca tematyki związanej z bezpieczeństwem pracy oraz analizą ryzyka procesowego. 

W latach 2013 – 2015 podjął się zarządzania pionem realizacji projektów przemysłowych w firmie Buchen Industrial Services Polska. Nadzorował w tym okresie krajowe jak i zagraniczne prace związane z serwisem hydrodynamicznym, załadunkiem próżniowym oraz wymianą katalizatorów w reaktorach. Następnie w roku 2016 objął stanowisko prezesa spółki HSE System, gdzie stworzył dział nadzoru nad bezpieczeństwem przestojów przemysłowych. Realizował kontrakty w największych zakładach petrochemicznych w Polsce oraz Izraelu.

Od roku 2019 dołączył do Dräger Polska, gdzie obecnie na stanowisku Head of Safety odpowiedzialny jest za strategię sprzedaży, serwisu, jak i strategię marketingową departamentu Safety.

Połączył swoje zainteresowania z misją zawodową i rozpoczął proces tworzenia lokalnego biura technicznego ukierunkowanego na analizy bezpieczeństwa w przemyśle.

Współpraca

Kontakt