Specjalistka w dziedzinie komunikacji strategicznej, brandingu i zrównoważonego rozwoju, z doświadczeniem w sektorze marketingu i PR. Obecnie odpowiada za promocję i komunikację w spółce Węglokoks Energia.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Specjalizuje się w projektowaniu marek odpowiedzialnych społecznie i środowiskowo. Wspiera firmy, instytucje i organizacje w tworzeniu autentycznych narracji opartych na wartościach, realizując kampanie informacyjne i edukacyjne w obszarze ESG, zrównoważonego rozwoju oraz społecznego zaangażowania biznesu.
W swojej karierze współpracowała z firmami produkcyjnymi, tworząc dla nich kompleksowe strategie komunikacyjne zgodne z ideą odpowiedzialności społecznej. Jako project manager prowadziła kampanie edukacyjne i społeczne, promujące etyczne i odpowiedzialne praktyki biznesowe. Ma na koncie realizację projektów CSR oraz kampanii edukacyjnych m.in. dla marek WD-40 i Clinex – producent chemii profesjonalnej, promujących wartości środowiskowe i zrównoważone podejście do biznesu. Skutecznie łączy wiedzę strategiczną z praktycznym wdrażaniem rozwiązań opartych na wartościach społecznie odpowiedzialnego biznesu.